GDPR
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů
Tyto zásady zpracování a ochrany osobních údajů („Zásady“) představují základní zásady, kterými se společnost PENTACO, spol. s.r.o., se sídlem Hliníky 2068, 680 01 Boskovice, IČO: 43420052 („Společnost“) řídí při získávání a zpracovávání osobních údajů jako správce osobních údajů. Tyto Zásady provádějí práva a povinnosti Společnosti vyplývající zejména z následujících obecně závazných právních předpisů:
nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“);
zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“); a
zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů („Zákon o elektronických komunikacích“).
Osobní rozsah
Tyto Zásady se uplatní na všechny osoby navštěvující webové stránky Společnosti www.pentaco.cz („Webové stránky“) na zákazníky e-schopu a na všechny zákazníky Společnosti („Subjekty údajů“).
Užíváním Webových stránek Společnosti berete na vědomí tyto Zásady a souhlasíte s jejich uplatněním.
Osobními údaji se v souladu s GDPR rozumí veškeré informace o určené nebo určitelné fyzické osobě (nikoli tedy právnické osobě). V zásadě se tedy jedná o jakékoliv informace, které ať už samostatně, nebo v souhrnu s dalšími informacemi můžou sloužit k identifikaci konkrétní fyzické osoby („Osobní údaj“).
Jaké kategorie osobních údajů jsou zpracovávány
Společnost zpracovává identifikační údaje, kontaktní údaje, popisné údaje, platební údaje, fakturační údaje, přístupové údaje, údaje o přístupech a oprávněních, údaje o požadavcích na službu, údaje o skladech, dodací údaje, údaje o objednávce a údaje o obchodní spolupráci.
Využívání osobních údajů
Osobní údaje Společnost zpracovává za následujícími účely:
poskytování produktů a služeb Společnosti, ať už v rámci Webových stránek nebo prostřednictvím standardních dodavatelsko-odběratelských vztahů;
interní vyhodnocení poskytovaných produktů a služeb a případné zlepšení jejich poskytování; a
ochrana oprávněných zájmů Společnosti (např. pro účely bezpečnosti a funkčnosti webových stránek, pro účely marketingu nebo soudních sporů).
Marketingová sdělení
Pokud jste zákazníkem Společnosti nebo jste k tomu udělili souhlas, Společnost je oprávněna využívat Vaše Osobní údaje za účelem zasílání novinek ze světa nábytkářství, speciálních akcích a další obchodní sdělení. Zasílání obchodních sdělení je možné kdykoliv odvolat, a to buď v nastavení obchodního portálu, pokud Vám byl zřízen přístup, nebo jednoduchým odhlášením prostřednictvím zasílaných obchodních sdělení, nebo prostřednictvím níže uvedené e-mailové adresy.
Předávání osobních údajů
Osobní údaje, které Společnost získá o Subjektech údajů, jsou dále předávány:
obchodním partnerům Společnosti, např. dopravcům, nářezovým centrům, bankám, pojišťovnám, marketingovým agenturám, poskytovatelům IT infrastruktury (např. Webových stránek), kteří pak zpracovávají Osobní údaje pro Společnost nebo samostatně v souladu s účelem jejich poskytnutí, ale i a základě oprávněných zájmů Společnosti (např. v souvislosti s krytím kreditního rizika); a
dalším třetím osobám, kterým je Společnost oprávněna (například obecnému soudu v případě sporu) či povinna (například orgánům činným v trestním řízení) Osobní údaje poskytnout v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
Prostředky ochrany osobních údajů
Za účelem ochrany a minimalizace rizika neoprávněného přístupu k Osobním údajům přijala Společnost organizační a technická opatření.
Mezi tato opatření patří zejména technické zabezpečení serverů a Webových stránek Společnosti proti neoprávněným přístupům.
Osoby přicházející do styku s Osobními údaji jsou rovněž vázány mlčenlivostí v souladu s čl. 28 odst. 3 písm. b) GDPR.
Kontaktní údaje
Pro další informace o ochraně a zpracování osobních údajů, jakož i pro Vaše žádosti můžete využít následující e-mailovou adresu: sekretariat@pentaco.cz
Práva subjektů údajů
Subjekty údajů mají v souvislosti s ochranou jejich Osobních údajů následující práva:
právo odvolat souhlas se zpracováním Osobních údajů, je-li zpracování založeno na jeho základě;
právo požadovat přístup k Osobním údajům a k informacím specifikovaným v čl. 15 odst. 1 GDPR;
právo na opravu nepřesných Osobních údajů a případě také na doplnění neúplných Osobních údajů;
právo za podmínek stanovených čl. 17 GDPR na výmaz Osobních údajů;
právo za podmínek stanovených čl. 18 GDPR na omezení zpracování Osobních údajů;
právo za podmínek stanovených čl. 20 GDPR získat Osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl Společnosti, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému osobě;
právo být za podmínek stanovených čl. 34 GDPR informován o porušení zabezpečení Osobních údajů;
právo za podmínek stanovených čl. 21 GDPR vznést námitku proti zpracování Osobních údajů; a
právo podat stížnost u dozorového úřadu, tj. u Úřadu pro ochranu osobních údajů, na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, popřípadě datovou schránkou na adresu qkbaa2n.